نوشته شده توسط : امین

خدمت وظیفه در دوران مدرن [ویرایش] خدمت وظیفه از لهستانی ها به ارتش روسیه در سال 1863. همچنین ببینید: Remplacement خدمت وظیفه مدرن، نام نویسی نظامی تجمع شهروندان ملی، در طول انقلاب فرانسه ابداع شد، جمهوری را قادر می سازد تا خود را از حملات سلاطین اروپا دفاع کند. معاون ژان باپتیست جردن نام خود را به 1798 سپتامبر 5 قانون، که در مقاله اول بیان میداشت: «هر فرانسوی یک سرباز است و خود را به دفاع از ملت میداند». آن را فعال کنید ایجاد گراند Armée، که ناپلئون بناپارت به نام "ملت را در آغوش"، که غرق ارتش حرفه ای اروپایی که اغلب تنها به ده پایین هزار شماره. بیش از 2.6 میلیون نفر را به ارتش فرانسه در این راه بین سال های 1800 و 1813. [18] القاء شد

مشکلات خدمت سربازی

شکست ارتش پروس به طور خاص شوکه استقرار پروس، که معتقد بودند آن را پس از پیروزی فردریک کبیر شکست ناپذیر بود. پروسی به تکیه بر سازمان برتر و عوامل تاکتیکی مانند سفارش به نبرد به تمرکز نیروهای برتر در برابر آنهایی که پایین تر استفاده شد. با توجه به نیروهای تقریبا معادل، به عنوان به طور کلی در مورد ارتش حرفه ای بود، این عوامل اهمیت قابل توجهی را نشان داد. با این حال، آنها بطور قابل توجهی کمتر مهم تبدیل شد زمانی که ارتش پروس به نیروهایی که خود را در برخی موارد بیش از 10-1 تعدادشان کمتر مواجه شده است. شارنهورست حمایت اتخاذ خاکریز یکهو از خدمت سربازی استفاده شده توسط فرانسه. Krümpersystem آغاز خدمت کوتاه مدت اجباری در پروس بود، به عنوان خدمت سربازی بلند مدت قبلا مورد استفاده قرار مخالف است. [19]

خدمت سربازی و مشکلات مختلف آن

در امپراتوری روسیه، زمان خدمت نظامی "بدهکار" توسط سرف 25 سال در آغاز قرن 19 بود. در سال 1834 آن را به 20 سال کاهش یافت. استخدام بودند را جوان تر 17 و نه بزرگتر از 35. [20] در سال 1874 روسیه خدمت وظیفه جهانی در الگوی مدرن معرفی، یک نوآوری تنها با لغو بردگی در سال 1861. قانون جدید بیان میداشت که همه مرد روسی افراد، زمانی که آنها به سن 20 سالگی رسید، می توانند به خدمت در ارتش به مدت شش سال بود. [21] در دهه های قبل از جنگ جهانی اول خدمت وظیفه جهانی در امتداد خطوط به طور گسترده پروس هنجار برای ارتش های اروپایی تبدیل شد، و آن را بر روی آنها مدل شده است. در سال 1914 تنها ارتش قابل توجهی هنوز به طور کامل وابسته به نام نویسی داوطلبانه کسانی که از بریتانیا و ایالات متحده بود. برخی قدرت های استعماری مانند فرانسه ارتش وظیفه خود را برای خدمات خانه محفوظ در حالی که حفظ واحد حرفه ای برای وظایف خارج از کشور.

خدمت سربازی
خدمت سربازی

جنگ جهانی [ویرایش] مردان جوان ثبت نام برای خدمت سربازی در جنگ جهانی اول، شهر نیویورک، 5 ژوئن 1917. طیف وسیعی از سنین واجد شرایط برای conscripting برای پاسخگویی به تقاضای ملی در جنگ جهانی گسترش یافته است. در ایالات متحده، سیستم خدمات انتخابی مردان برای جنگ جهانی پیش نویس من در ابتدا در محدوده سنی از 21 تا 30 اما واجد شرایط بودن خود را در سال 1918 به گروه سنی 18 تا 45. گسترش [22] در مورد بسیج گسترده از نیروهای که در آن سرویس شامل دفاع Homefront را، سن سربازان ممکن است محدوده بسیار بالاتر، با قدیمی ترین سربازان وظیفه خدمت در نقش نیاز به تحرک کمتر. گسترده سن خدمت سربازی در طول جنگ جهانی دوم رایج بود: در بریتانیا، آن را معمولا به عنوان "پاسخ به بالا" شناخته شده بود و تا سن 51. آلمان نازی از آن نامیده می شوند Volkssturm ( "طوفان مردم") و شامل مردان به عنوان جوان 16 و به عنوان قدیمی 60. [23] در طول جنگ جهانی دوم، بریتانیا و اتحاد جماهیر شوروی زنان به خدمت. ایالات متحده آمریکا در آستانه تهیه پیش نویس زنان در سپاه پرستار بود، چرا خدمت سربازی که پیش بینی آن را به پرسنل اضافی برای تهاجم برنامه ریزی شده خود را از ژاپن نیاز دارند. با این حال، تسلیم ژاپن و ایده رها شده بود. [24]



:: بازدید از این مطلب : 360
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 24 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

گرفتن لینک دهنده به وب سایت شما خرید بک لینک بخش مهمی از هر استراتژی SEO مناسب و معقول است. گسترش آب لینک خود را در سراسر وب یک راه خوب به طور مداوم رانندگی ترافیک به سایت و یا وبلاگ خود را در طول زمان است - اما اگر شما نمی خواهید به خرید لینک دهنده، چه می توانید انجام دهید؟ پاسخ، البته، این است که آن را خودتان انجام دهید - آن را به عنوان مشکل و یا وقت گیر به عنوان شما ممکن است فکر می کنم. در اینجا 10 راهنمایی در مورد چگونگی گرفتن لینک دهنده به سایت خود را که هر کسی می تواند امتحان کنید:

کلمه "لینک دهنده" دست نوشته با گچ سفید در یک blackboar1.) اظهار نظر در مورد "Dofollow و" وبلاگ ها. به طور پیش فرض، وبلاگ وردپرس را دارند HTML "nofollow به" ویژگی بر روی لینک که اشاره به دور است. وبلاگ ها این کار را به خرید بک لینک جلوگیری از "خونریزی لینک" و جلوگیری از اسپم از غرق وبلاگ خود را با نظر بی ربط است. وبلاگ ها Dofollow و، از سوی دیگر، آیا این محدودیت را ندارد - و شما می توانید این را به نفع خود استفاده کنید تا لینک دهنده. به شما آغاز شده، در اینجا یک لیست از بیش از 50 وبلاگ Dofollow و است.

مهم ترین اصول در خرید بک لینک

2.) به روز رسانی پروفایل نشانه های اجتماعی خود را. اطمینان حاصل کنید که پروفایل خود را در فیس بوک، آواتار، گوگل، و غیره لینک به سایت شما. 3.) تبدیل به یک متخصص (یا سوال های زیادی میپرسند). پرسش و پاسخ سایت ها، مثل اورجینال خرید بک لینک ، عالی برای رها کردن لینک به وب سایت یا وبلاگ خود می باشد. همچنین، اگر شما ثبت نام برای خدمات مانند هارو شما می توانید بسیار بیشتر از لینک دهنده را دریافت کنید - شما می توانید سون بک لینک به ارزش میلیون ها دلار از پوشش رسانه ای را دریافت کنید. اتمام هارو expriement و نتایج پست وبلاگ ما را به دیدن ما چگونه 6 رسانه های بزرگ رسانه ها برای پوشش TCF فقط در 30 روز. نتیجه؟ 11 لینک دهنده با کیفیت بالا، به دلیل برخی از پوشش همزمان شد. 4.) اینترلینک پست های وبلاگ خود را. مطمئن شوید که هر نوشته لینک به دیگر که شما نوشته شده است. همه در سایت خود را - در طول زمان، شما یک شبکه ای از تن از لینک دهنده ساخته شده است تا داشته باشد.

خرید بک لینک

5.) به اشتراک گذاشتن عشق. یکی از ساده ترین راه برای دریافت لینک دهنده این است که لینک به وبلاگ های دیگر خود را. بسیاری از اوقات، افراد را به نفع بازگشت. میزبانی احزاب linksharing هفته را در وبلاگ خود - شما ممکن است در تعداد زیادی خرید بک لینک از مردم که نشان می دهد تا شگفت زده کرد. 6.) نوشتن لینک پست طعمه. نوشتن وبلاگ مفید بسته بندی شده با اطلاعات مفید، و سپس آنها را ارائه مانند دیوانه. با مقالات linkbait، آن را خوب به استفاده از درست رویکرد رویاهای: اگر شما ساخت سایت خود با محتوای خوب، آنها خواهد آمد (و لینک به شما). 7.) پا زدن محتوای وب خود را به نوشتن یک درجه یک. اول، مطمئن شوید که شما تحقیقات SEO کلمه کلیدی خود را انجام داده ام. نوشتن مطالب وب از انواع دیگر نوشتن متفاوت است، بنابراین مطمئن شوید که وبلاگ خود را خواننده دوستانه و استفاده از نقاط گلوله، لیست شماره ها، جسورانه زیرنویس، و غیره به شکستن بلوک های بزرگی خرید بک لینک از پاراگراف خاکستری است. خواندن و دوباره خواندن مطالب خود را برای اشتباهات - شما کمتر جدی گرفته شود هستید (و دریافت لینک دهنده) اگر کپی خود را به نظر می رسد مانند آن را توسط یک دانش آموز ESL کلاس سوم نوشته شده است.

دریافت لینک دهنده با بهبود کپی خود را  استفاده از فرصت های تجارت الکترونیک. آیا شرکت شما فروش محصولات در ای بی یا آمازون؟ اگر چنین است، مطمئن شوید که هر صفحه محصول لینک به وب سایت یا وبلاگ شما. 9.) نوشتن پست مهمان در وبلاگ خرید بک لینک های دیگر. مطمئن شوید، آن را هم می گیرد و شما در حال دادن محتوای وب سایت شخص دیگری است. با این حال، شما نیز در معرض خود را به مخاطبان جدید از مردم - و شما همیشه می توانید آنها را به سایت شما ارسال با یک پیوند برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع.

خرید بک لینک

 تبلیغات قرعه کشی Sweepstake اجرای. به دور یک جایزه فیزیکی، اما مطمئن مورد نیاز برای ورود ارسال یک لینک به سایت شما، زیر شما را در توییتر و یا تبدیل شدن به یک فن از صفحه فیس بوک خود را. شما لینک دهنده، دوستان و پیروان همه در یک بار! استفاده هارو (کمک به یک خبرنگار در خارج). هارو خدمات استفاده شده توسط روزنامه نگاران زمانی که آنها نیاز به نقل قول از یک متخصص به گوشت از یک مقاله خرید بک لینک است. به همین ترتیب، اگر شما یک متخصص در یک زمینه، شما می توانید پاسخ هارو رزین، که تنها ممکن است شما زمین یک نقل قول در یک نشریه. هارو یک راه عالی برای دریافت لینک دهنده را به صورت قابل اعتماد است. چگونه قابل اعتماد؟ طول این دوره از یک ماه، ما قادر به دریافت 6 بار نقل با استفاده از هارو بود.

بنابراین، این که چگونه برای لینک دهنده. استراتژی های پیشرفته تر شما می توانید سعی کنید وجود دارد، اما این رفتن به خوب راهنمای برای مبتدیان SEO را با آغاز شده است. هر گونه راهنمایی دیگر؟ به اشتراک گذاری آنها را با کلاس در بخش نظرات! ثبت نام برای TCF به روز رسانی ما به شما رسانه های اجتماعی، روابط عمومی کسب و کار کوچک و راهنمایی استراتژی محتوا و ترفندها شما نیاز به (و یا اقامت) در بالای ارسال. بنابراین ما می توانیم به شما اطلاعات است که بیشتر مربوط به شما باشد ارسال، لطفا به ما بگویید در بر داشت زیر: *

من نمی توانستم با # 10 موافقم. در اینجا به همین دلیل: Strutta تسهیل تبلیغات اینترنتی - ما یک پلت فرم فن آوری است که اجازه می دهد تا روابط عمومی و بازاریابی جوانب مثبت مانند شما برای ساخت، اجرا و مدیریت مسابقات و قرعه کشی. مشتریان ما به طور مداوم دیدن نتایج فوق العاده ای، در تمام راه هایی که شما ذکر کرده ام! اطلاعات بزرگ! من هنوز در مراحل جوجه کشی با شرکت من هستم، اما ما قطعا در حال رشد. من فراوانی از دانش و درک از ایجاد پیوند و چگونه به منظور بهبود اداره دامنه و رتبه صفحه از سایت من توسط برخی از این اطلاعات به دست خرید بک لینک آورده ام. راهنمایی بزرگ - ESP برای یک مبتدی وبلاگ نویسی مثل من. یک لینک به اشتراک گذاری حزب چیست؟ احزاب اشتراک گذاری لینک است که در آن یک تن از مردم با هم (تقریبا، البته) و لینک به وب سایت هر یک از دیگر. این نه چنین معامله بزرگ زمانی که تنها یک زن و شوهر از شما وجود دارد، اما اگر شما می توانید 100 نفر یا بیشتر برای پیوستن به در گرفتن، یک حزب لینک واقعا می تواند در افزایش تعداد خود را از لینک دهنده.



:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1395 | نظرات ()