بازسازی ساختمان و هزینه آن + تعمیرات ساختمان
نوشته شده توسط : امین

تعمیرات ساختمان بازسازی، اضافات و تغییرات به روز شده به روز رسانی به ساختمان های موجود بازسازی ساختمان و یا بازگشت به یک شرایط جدید است. تغییری تغییر ساختمان های موجود است. علاوه بر اضافه کردن به ساختمان های موجود. بیشتر مردم در نظر هر ترکیبی از سه به یک نوسازی، با این حال. به اشتراک گذاری این مقاله ... اشتراک در بازسازی ساختمان در مورد این در بازسازی ساختمان این را به کسی طراحی هر علاوه بر این شما انجام می تواند یک فرآیند دشوار است. زیرا در حال حاضر ساختمان های موجود، هر آنچه که شما باید تکمیل آنچه که وجود دارد وجود دارد. که لزوما به این معنی نیست که شما باید به تقلید از طراحی ساختمان های موجود، اما هر گونه علاوه بر جدید نیاز به همدردی - و این است که در آن یک حرفه ای طراحی می تواند به شما کمک کند، بطور قابل توجهی.

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان چگونه انجام می شود؟

بازسازی خانه لوازم آشپزخانه و بازسازی-ایده-قبل و بعد از تصویر چیزهایی که در نظر تعمیرات ساختمان عبارتند از: مطابق با سبک و مواد در حال حاضر در خانه استفاده می شود و یا اضافه کردن چیزی است که متفاوت (اما هنوز هم، ایده آل، مکمل) آیا زمان برای تغییر عناصر در خانه های قدیمی، به عنوان مثال چوبی به نازک کاری آلومینیوم آن؛ به روز رسانی اتصالات حمام، کاشی های جدید اضافه کردن فن آوری های جدید، مانند کابل کشی کامپیوتر و یا سیستم گرمایشی کف اگر به جای کاشی (بسیار توصیه می شود)

تعمیرات ساختمان
بازسازی خانه دیوار در حال حرکت عایق یکپارچهسازی با سیستمعامل مناسب (بسیار توصیه می شود) اضافه کردن ذخیره سازی (بسیار توصیه می شود) آیا شما واقعا می خواهید برای مطابقت اتصالات نور و بازسازی ساختمان به سبک قدیمی رایج در خانه و یا باید به شما استفاده از آیتم های مدرن؟ مشکلات پنهان از بازسازی حمام و سرویس بهداشتی به خصوص به مسائل اطراف آب نشت حساس، اما مسئله چکه کن بازسازی خانه در سال های اخیر نشان داده است که نشت به این منطقه محدود نمی شود. طرز کار فقیر در بازسازی قبلی و یا حتی ساخت اصلی ممکن است پیامدهای جدی برای کار شما در حال برنامه ریزی است.

بازسازی خانه

چه نکاتی درباره بازسازی خانه مهم است؟

بازسازی خانه این موارد ممکن است ذهنی و عاطفی آماده برای هستند، تعمیرات ساختمان اما وقتی این واقعیت و بودجه خود را دمیده، همه چیز ممکن است کاملا متفاوت. آگاه باشید که ممکن است به خوبی وجود دارد شگفتی تند و زننده بنابراین مطمئن شوید که شما احتمالی در بودجه خود را.
نگه داشتن که هشدار در ذهن، بازسازی و یا اضافه کردن به خانه خود می تواند یک ورزش هیجان انگیز و بسیار پرارزش است. شما می دانید که نقاط خوب و بد را به خانه خود را. اگر دوست دارید که در آن شما زندگی می کنند، بازسازی ساختمان پس از آن بهبود خانه شما در حال حاضر به خوبی می دانم به طور چشمگیری می تواند به بهبود کیفیت زندگی خود را بهبود و ارزش سرمایه خود را.

بازسازی آپارتمان
هشدار آزبست بسیاری از خانه های بازسازی ساختمان بین سال های 1940 و 1990 ساخته شده است آزبست در محصولات ساختمان استفاده می شود - لینو یکی مثال، فیبرولیت و سقف بافت. به طور کلی خطر تعمیرات ساختمان محدود که ماده را لمس نمی کند وجود دارد اما اگر شما مایل به حذف مواد و خانه خود را از این محصول، مطمئن شوید که شما برای آزبست تست قبل از انجام هر کار تخریب.

منبع: ساختمان 115




:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان , نوسازی ساختمان , بازسازی و نوسازی , بازسازی منزل , تعمیر ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: